Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metodická spolupráce školských poradenských zařízení v Mladé Boleslavi se základními školami ve kterých jsou individuálně integrováni žáci se zdravotním postižením
Kubalová, Jana ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Zemková, Jaroslava (oponent)
ANOTACE: Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení role školských poradenských zařízení a jejich spolupráce se základními školami při začleňování žáků se znevýhodněním do běžné výuky, zejména pak v souvislosti s tvorbou a úpravami individuálního vzdělávacího plánu pro tyto žáky. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsána nezbytná podpůrná opatření a obsah poradenských služeb zaměřených na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, přínos a obsah činností školských poradenských zařízení. Teoretická část byla zpracována na základě studia odborné literatury. Praktická část je věnována výzkumnému šetření zaměřenému na zjištění forem a efektivity spolupráce poradenských zařízení v Mladé Boleslavi se základními školami integrujícími žáky se zdravotním postižením.
Metodická spolupráce školských poradenských zařízení v Mladé Boleslavi se základními školami ve kterých jsou individuálně integrováni žáci se zdravotním postižením
Kubalová, Jana ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Zemková, Jaroslava (oponent)
ANOTACE: Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení role školských poradenských zařízení a jejich spolupráce se základními školami při začleňování žáků se znevýhodněním do běžné výuky, zejména pak v souvislosti s tvorbou a úpravami individuálního vzdělávacího plánu pro tyto žáky. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsána nezbytná podpůrná opatření a obsah poradenských služeb zaměřených na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, přínos a obsah činností školských poradenských zařízení. Teoretická část byla zpracována na základě studia odborné literatury. Praktická část je věnována výzkumnému šetření zaměřenému na zjištění forem a efektivity spolupráce poradenských zařízení v Mladé Boleslavi se základními školami integrujícími žáky se zdravotním postižením.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.